اخبار تيم ملي از اتريش/ حضور نوروزي در تمرين و حضور 2 ملي‌پوش در آلمان
اخبار تيم ملي از اتريش/ حضور نوروزي در تمرين و حضور 2 ملي‌پوش در آلمان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، تمرنيات تيم ملي در اتريش در حالي برگزار مي شود كه گاهي بارش شديد باران سبب مي شود تا كارلوس كي‌روش سرمربي تيم مجبور شود زمان تمرين ملي پوشان را كاهش دهد.
در همين راستا روز گذشته درحالي كه بازيكنان تيم ملي در حال تمرين بودند بارش شديد باران سبب شد تا سرمربي تيم ملي براي جلوگيري از سرماخوردگي بازيكنان تمرين را 30 دقيقه كاهش دهد و براي خراب نشدن زمين تمرين عصر را هم لغو كرد. نكته جالب اين بود كه گروهي از صدا و سيماي ايران در آلمان به محل اقامت ملي پوشان آمده بودند تا از تمرين تيم ملي گزارش تهيه كنند كه وقتي متوجه شدند تمرين زودتر به پايان رسيده با ناراحتي محل تمرين را ترك كردند.

* با وجودي كه در ايران در برخي رسانه ها خبر از پارگي رباط صليبي هادي نوروزي داده شده بود اين مهاجم امروز در تمرين حاضر شد و بدون مشكل به تمرين كرد.

* به دليل درخواست 2 باشگاه العربي و الغرافه مسئولان تيم ايران گذرنامه هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري را در اختيار اين 2 بازيكن گذاشتند تا بتوانند آن را به مسئولان باشگاه هاي خود بدهند. عقيلي بعد از اردوي تيم ملي از اتريش راهي نورنبرگ آلمان مي شود تا در اردوي تيم العربي شركت كند و خلعتبري نيز براي شركت در تمرينات الغرافه راهي فرانسه مي شود.

* كارلوس كي‌روش امروز در تمرينات متنوعي كه براي بازيكنان در نظر گرفته بود بازيكنان تيم اميد را از بزرگسالان جدا كرد. او معتقد است كه اين بازيكنان بيشتر از حد معمول بازي كرده اند و بايد استراحت داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: